11 Ocak 2010 Pazartesi

Meşe Palamutu Toplayalım dedik...





Haftasonu meşe palamutu toplamak için eşimle düştük Büyükada orman yollarına. Ağaçta pek kalmamış, düşenleri topladık. İçlerinde karıncalar, solucanlar yuva yapmış. Tabii bunu görünce ben pek toprağı karıştıramadım. Murat büyük bir sabırla topladı palamutları:))Sanırım zamanı bitti, artık seneye toplarız. Keçelerim için doğada ne bulabilirim, onu düşünüyorum şimdi.


Eve gelir gelmez yıkadım palamutları, gazete kağdı üstüne yaydım, şimdi kuruyor. Daha çok işi var sevgili palamutçuklarımın...




Evimin arka bahçe kapısının önünde ki kuzuları görünce gülümsedim, yaptığım keçeler bu kuzuların kardeşlerinin yünlerinden mi yapılıyor acaba???

3 yorum:

  1. ablacım sen gördüğüm en güzel palamut toplayıcısısın :)) sanırım formunuda adanın temiz havasına ve yollarına borçlusun... ayrıca kuzulara bulaşma lütfen :))) seni seviyorum...

    YanıtlaSil
  2. sevgili kızım,
    yaptığın küpeler ve kolyeler harika...
    ellerine sağlık... üşütme dikkat et palamut toplarken anne yüreği işte ne yaparsın :)) güzel kızım benim yakında yiğenlerin toplar palamutları artık :) sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  3. Canlarım benim, teşkkürederim yorumlarınıza.Sizi çok seviyorum....

    YanıtlaSil