18 Ocak 2010 Pazartesi

Terrarium









































Hayatıma yeni girdi, herşeyi bir yana bıraktım şimdi kavanozda ki bahçelerimle uğraşıyorum. Evet biraz zahmetli ama sonuç mükemmel. Yosunları toplayan eşimdi, kaya ve ağaç diplerinden. Elimizde poşetler, büyükada da ağaç diplerinde yosun arayışına çıktık.İnce ince yağan yağmur altında, ıslanan toprak üstünde çokça topladık yosun. Ne ilginç, ne değişik yosunlar var, daha önce hiç yakından incelememişim. Eve gelir gelmez kavanozlara yerleştirdik yosunlarımızı. Güzel oldu, daha güzelleride olacak. Bakalım sizler beğenecek misiniz? Evinizde yada ofisinizde masa üstüne koyacağınız yeşilliğe bakıp biraz rahatlamak yada çocuğunuza bitki yetiştirmenin sorumluluğunu ve güzelliğini öğretmek isterseniz yazın bana, bahçenizi göndereyim size...

























3 yorum:

  1. görüntü çok güzel ama bir şeyi merak ettim ben. Bekledikçe yosun kokmaz mı, içinde kuruyup gidiyor mu?

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürederim. Hayır kurumuyor, doğal ortamında ki gibi yaşamaya devam ediyor.Çok az -bir kaç damla- su vermem yeterli.Kavanoz içinde ki orman gibi::))

    YanıtlaSil
  3. ne güzel biruğraş bukadar karanlığın arasında bazı şeyleri yeşil tutabilmek..sevgiler

    YanıtlaSil